Pageviews


★ teman SEJATI ♥

Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Tuesday 20 March 2012

JAngan BErhenti ! !

  Jangan bErhenti!!!


^^^saya takkan berhenti,,^^^

^^^sebab saya bukan orang kaya^^^ 
^^^saya bukan jutawan^^^
^^^saya bukan hartawan^^^

kerana semua tue, saya takkan berhenti...

berhenti untuk melakukan perubahan...
 perubahan dalam diri saya sendiri

dan

perubahan dalam diri insan-insan yang saya sayang

kerana semua tue, saya takkan berhenti

menggunakan harta yang saya miliki
iaitu masa-masa emas saya...
untuk mereka yang saya sayang...

^^sebab saya bukan hartawan seperti^^^
Abdul Rahman bin Auf...
yang menginfakkan seluruh kekayaannnya...

dan kerana itu..
^^^saya takkan berhenti^^^

  setelah saya menyedari...

hakikat bahawa

^^^jalan kehidupan akan menjadi semakin gelap^^^

awan-awan hitam akan menghilangkan pandangan hadapan...
sehingga yang lain-lain terus mengikut arus perjalanan
tanpa menyedari
hakikat sebuah perjalanan

mereka terus berjalan 
dan terlupa tentang bekalan yang harus mereka kutip...
kerana mereka masih lagi dalam kegelapan...

jadi dimanakah cahayanya???

Kitalah yang memantulkan cahaya itu...
semakin gelap sebuah kehidupan
semakin teranglah cahaya yang kita patut suluhkan...

jadi, 
jangan biarkan ia malap...
suburkan cahaya keimanan itu,,,,




^^^yang pasti...^^^
saya takkan berhenti...
kerana Islam memerlukan saya
Dan saya juga memerlukan ISLaM


 


~jangan berhenti INSYAALLAH~


dedicated to
 OPEN UR EYE'S team..hehe


1 comment:

NuR FaRaHiM said...

jangan pernah berhenti ukhti,,, halangan dan dugaan ada diman-mana, tapi jalan kebahagiaan pun ada dimana-mana jg.....