Pageviews


★ teman SEJATI ♥

Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Sunday 17 June 2012

-Papa, I love u-


Papa, I love you.
^_^

Ayah saya adalah yang terbaik kerana
 saya hanya ada seorang ayah.
bukan dua atau tiga tapi sorang je, alhamdulillah ^^

Ayah saya seorang yang sangat COOL dan penyabar.
Alhamdulillah ^^

Takkan terbalas jasa seorang ayah, 
bersengkang mata mencari rezeki, 
walaupun saya lebih selalu bersama emak,
dan jarang dengan ayah,
sbb saya single daughter^^
tapi saya tahu ayah saya bersama-sama saya setiap masa.
Dia bersama  saya dalam setiap doa ketika solat dan tahajjudnya.

Tidak kira siapa ayah saya,
apa yang dilakukan untuk mencari rezeki yang halal,
bagaimana personalitinya,
ayah saya tetap,
ayah saya.
Tiada yang dapat menggantikan kasih seorang ayah.
Dan kerana itu,
saya berdoa semoga saya dapat menjadi anak yang terbaik 
untuk ayah
sebagaimana ayah menjadi seorang ayah yang paling terbaik 
untuk saya.

Andai saya pergi dulu 
sebelum ayah...
Saya tak berharap untuk meninggalkan 
kenangan terindah buat ayah,
cuma,
sebelum pemergian itu.
saya sentiasa berdoa supaya 
ayah dikurniakan 
seorang puteri solehah.

Saya sayang ayah kerana ALLah^^










No comments: